Zawory rozprężne

Zawory rozprężne klimatyzacji składają się z kilku elementów. Wśród nich wymienia się membranę, mieszek ciśnieniowy, popychacz, dyszę, iglicę, sprężynę, śrubę regulacyjną, czujnik poziomu temperatury oraz dwie komory – niskiego oraz wysokiego ciśnienia. Każdy z nich z czasem może ulec zużyciu bądź awarii, dlatego zawsze należy odpowiednio zareagować, zauważając najczęściej wymieniane problemy związane z funkcjonowaniem zaworu. Może być to oczywiście działająca w nieprawidłowy sposób klimatyzacja. Za pozostałe problemy z pracą zaworu rozprężnego uznaje się natomiast m.in. obecność szronu na parowniku. Jego występowanie powinno być sygnałem tego, że czujnik temperatury nie działa, przez co chłodziwo nie charakteryzuje się pożądanym poziomem ciepła. Jeżeli więc tylko zauważysz jeden z wymienionych problemów, najpewniej będziesz zmuszony dokonać zamiany zaworu na nowy. Korzystając z naszych usług, nie ma z tym najmniejszego problemu, co mogą potwierdzić nasi liczni zadowoleni Klienci.