W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES W SERWISIE INTERNETOWYM http://www.climapartner.pl zamknij

Grupa PSA, Grupa Fiat 

Klimatyzacja samochodowa składa się z elementów o konkretnych funkcjach. Filtry z grupy PSA i Fiat charakteryzują się aluminiowym wykończeniem i zróżnicowanym kształtem. Dany model zależy od parametrów technicznych pojazdu i wymogów zamontowanej fabrycznie klimatyzacji. Mimo różnorodności w konstrukcji zadanie filtrów osuszaczy pozostaje takie samo. Każdy dba o właściwe odwadnianie czynnika chłodzącego, jednocześnie stanowiąc rodzaj zbiornika na czynnik. Działania te mają na celu przede wszystkim utrzymanie rezerwy chłodziwa, co przekłada się na płynny dopływ czynnika do parownika.

na stronę
Pokazuje 1 - 12 z 16 elementów
Pokazuje 1 - 12 z 16 elementów

Nie bez przyczyny filtry grupa PSA i Fiat montowane są pomiędzy skraplaczem a parownikiem. Potencjał osuszacza z wbudowanym zaworem rozprężnym ma skutecznie chronić układ przed nadmiarem wilgoci i innymi zanieczyszczeniami. Nawet niewielkie ilości w postaci opiłków, osadu czy skroplonej wody mogą prowadzić do zablokowania zaworu i sukcesywnych uszkodzeń kolejnych podzespołów. Ponadto odwadnianie czynnika chłodzącego za pośrednictwem filtrów metalowych chroni części klimatyzacji przed korozją. W naszej ofercie dostępnych jest wiele rozwiązań umożliwiających zadbanie o prawidłową eksploatację układu klimatyzacji samochodowej. Wykonujemy na zamówienie między innymi: filtr osuszacz ALFA ROMEO 159, model 1211380, ALFA ROMEO, CITROEN, FIAT, LANCIA oraz często wybierany filtr 1211192 kompatybilny z układem popularnych modeli aut osobowych Citroena XM i Peugeota 605.

Na co zwrócić uwagę, kupując filtry z grupy PSA i Fiat?

Nowe filtry z grupy PSA i Fiat nie muszą pochodzić wprost od producenta auta. Układ klimatyzacji wymaga dopasowania części, które będą odpowiadały parametrom technicznym zarówno pod kątem kształtu, materiału, jak i zastosowanego czynnika chłodzącego. Do dyspozycji klientów oddajemy atrakcyjne cenowo części zamienne, które powstały z myślą o optymalizacji kosztów. Gwarantują komfort i bezpieczeństwo eksploatacji układu klimatyzacji samochodowej w autach z grupy PSA i Fiat. Filtry osuszacze wykonane z wysokiej jakości aluminium precyzyjnie odwzorowują kształty oryginalnych części. Kluczowy pozostaje materiał higroskopijny, którego właściwości są tożsame z fabrycznie nowymi rozwiązaniami montowanymi w pojazdach. To od chłonności materiału zależne jest bezpieczne i wygodne korzystanie z klimatyzacji w aucie. Zachowanie parametrów na takim samym poziomie umożliwia korzystanie z filtra zgodnie z zaleceniami przez około 2 lat, bez ryzyka uszkodzenia podzespołów i osłabienia działania nawiewu.

Jak wybrać filtry grupa PSA i Fiat?

Wybór filtrów grupy PSA i Fiat nie powinien stanowić problemu. W naszej ofercie zadbaliśmy o przejrzysty sposób prezentacji produktów i przyporządkowanie numerów katalogowych, unikalnego OEM code i modeli aut do osuszaczy. Warto jednak pamiętać, że zakupione części zamienne powinny być montowane wyłącznie przez profesjonalistów. Specjaliści w warsztacie zajmującym się montażem i serwisowaniem klimatyzacji zadbają o prawidłową wymianę części. Montaż filtra z grupy PSA i Fiat nie będzie satysfakcjonujący, jeśli układ będzie nieszczelny bądź inny podzespół okaże się wadliwy. Każda ingerencja w konstrukcję klimatyzacji będzie wymagała wymiany filtrów osuszaczy, dlatego warto postawić na profesjonalny produkt. Wybór miejsca serwisowego pomoże nie tylko w prawidłowym montażu części zamiennej, ale również we właściwej weryfikacji sprawności i wydajności układu klimatyzacji. Po przeprowadzeniu niezbędnych prac serwisanci sprawdzą szczelność, poziom czynnika chłodzącego i oleju. Następnie niezbędna jest weryfikacja wydajności poprzez analizę wartości temperatur na nawiewach, które powinny wskazywać parametry tożsame z danymi fabrycznymi.