Specyfikacja:
Producent:
VALUE
Rodzaj produktu:
Pompy próżniowe
Waga:
Zastosowanie:
Opis:
Dane techniczne
Natężenie przepływu: 51 l/min
Poziom próżni: 99,997 %
Głębokość próżni: 15 mikronów
Moc: 0,25 kW (0,3 KM)
Przyłącze wejściowe: 1/4" SAE
Pojemność oleju: 200 ml
Wymiary: 318 x 124 x 265 mm
Waga: 9,0 kg
Pompa próżniowa do klimatyzacji i autoklimatyzacji VALUE V-i220SV z elektrozaworem i wakuometrem.
Pompy próżniowe VALUE to pompy łopatkowe, jednostopniowe ze smarowaniem olejowym z wbudowanym wakuometrem,
stosowane miedzy innymi: w klimatyzacji, służące do usuwania gazów (wytworzenia podciśnienia) w zamkniętej przestrzeni.
Ponadto pompa ta jest wyposażona w:
Zawór bezpieczeństwa, który nawet przy awarii zasilania, odcina pompę od układu
Dokładny wakuometr
Zawór zwrotny zapobiegający cofaniu się oleju
Duży wziernik wskazujący poziom oleju.
Zastosowanie pomp próżniowych
serwisowanie układów chłodniczych oraz klimatyzacyjnych
pakowanie próżniowe
pompy wstępne
urządzenia medyczne
oraz wszędzie tam gdzie wymagane jest wytworzenie podciśnienia
Właściwości pomp próżniowych
Zapobieganie powrotu oleju. Kanał dla gazów wstępnych został specjalnie zaprojektowany.
Dzięki niemu przemieszczający się olej nie przedostanie się do wypompowywanych zbiorników i układów.
Zapobieganie wydmuchu par oleju. Oddzielony zbiornik oraz urządzenia separujące na wydechu pompy zapobiegają wydmuchiwaniu, rozbryzgiwaniu oleju.
Obudowa ze stopu aluminium. Stopy aluminium wykazują się bardzo dobrą przewodnością cieplną i wytrzymałością. Dzięki temu pompa jest lepiej chłodzona i może pracować długotrwale. Ponadto pompa ma ładny metaliczny wygląd.
Zaprojektowana od podstaw. Elementy elektryczne, mechaniczne i niemechaniczne zostały zaprojektowane od podstaw, co przyczyniło się do stworzenia pomp bardziej kompaktowych, lżejszych i niezawodnych.
Wysoki moment rozruchowy. Zaprojektowany wysoki moment rozruchowy ułatwia rozruch i zwiększa efektywność. Pompa może pracować nawet w niskich temperaturach i przy niskim napięciu.
Wymuszony system smarujący (pompy dwustopniowe).
Pompy te mają zaimplementowany system smarujący, zaprojektowany do dostarczania czystego, przefiltrowanego oleju do wszystkich wewnętrznych łożysk i powierzchni zużywających się, niezależnie od ciśnienia operacyjnego pompy.
Niski hałas i wibracje. Elastyczne połączenie umieszczone pomiędzy silnikiem i modułem skutkuje super cichą i płynną pracą.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.