Preparat do wewnętrznego płukania silnika przed wymianą oleju
26,00 zł
21,14 zł Netto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 26,00 zł z dnia 10.04.2025
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Preparat do czyszczenia układów smarowania wszystkich typów silników przed wymianą oleju. Pełne bezpieczeństwo czyszczenia; szczególnie rekomendowany do silników turbodoładowanych oraz ze zmiennymi / wydłużonymi okresami międzyprzeglądowymi.
JETCHEM Engine Flush+ to produkt profesjonalny, opracowany z myślą o bezpieczeństwie i skuteczności stosowania podczas płukania silnika. Przed zastosowaniem produktu zalecana jest wzrokowa ocena stanu silnika – silne wycieki oleju kwalifikują silnik do remontu, a nie do płukania układu.
Preparat skutecznie pomaga przy:
Kłopotach z zapalaniem zimą na skutek dużych oporów wewnętrznych silnika
Nadmiernej emisji spalin z układu wydechowego
Utracie dynamiki silnika
Utracie kompresji na skutek zapieczenia pierścieni tłoka
Nie dostatecznym smarowaniu turbiny
Stukaniu hydraulicznych popychaczy – zalecamy zastosowanie po płukaniu preparatu Oil Super Booster
Problemach z wariatorem zmiennych faz rozrządu – pierwszym objawem jest „bicie” wariatora na skutek jego niewyważenia narośniętym na nim nagarem – należy wówczas przeprowadzić płukanie zgodnie z odpowiednią procedurą!
Sposób działania:
Czyszczące – usuwa nagar i smołę z miski, kanalików olejowych, obszaru rowków pierścieniowych – dzięki temu poprawia obieg oleju, a dzięki uwolnieniu pierścieni z nagarów – przywraca pierwotną kompresję i sprawność silnika
Dyspersyjne – utrzymuje w formie zawiesiny rozpuszczone molekuły zanieczyszczeń, aby usunąc je z silnika podczas wymiany oleju
Wysokosmarujące – skuteczne lubrifikanty zapewniają mocny film smarny, pokrywający całe wnętrze układu smarowania, dzięki czemu zapobiega pracy silnika na sucho podczas czyszczenia
Regeneracyjne – przywraca elastyczność uszczelkom, dzięki czemu zapobiega sączeniom oleju po czyszczeniu na skutek odkształceń z powodu wymycia rozpychającego uszczelnienia nagaru. Uszczelnienia odzyskują elastyczność i następuje efekt doszczelnienia układu smarującego.
Zapiekające się pierścienie i kanaliki olejowe powodują m.in. przyśpieszone zużycie silnika oraz wzrost emisji spalin
Zapiekające się pierścienie i kanaliki olejowe powodują m.in. przyśpieszone zużycie silnika oraz wzrost emisji spalin
Neutralizuje kwasy i agresywne pozostałości spalania. również nieusuwalne przez olej
Zapobiega zanieczyszczeniu świeżego oleju przez zalegające osady i pozostałości spalania.
Zalety:
Dzięki zmniejszeniu oporów wewnętrznych w silniku, zmniejsza zużycie paliwa
Dzięki oczyszczeniu pierścieni z blokującego go nagaru, zmniejsza spalanie oleju
Skoncentrowana formuła 300 ml zamiast 375 ml – łatwiejsza do aplikacji bez ryzyka zbyt wysokiego poziomu oleju
Pomaga przywrócić lepszą i stabilną kompresję w cylindrach
Zwiększa niezawodność pracy w warunkach dużego obciążenia i w wysokich temperaturach
Obniża emisję spalin i redukuje zużycie paliwa
Podwyższa kompresję silnika i zwiększa jego wydajność
Zwiększa niezawodność i żywotność elementów układu smarowania
Sposób użycia:
Preparat czyszczący udrażnia układ smarowania, odblokowuje pierścienie i zmniejsza emisję spalin
JETCHEM Engine Flush+ udrażnia układ smarowania, odblokowuje pierścienie i zmniejsza emisję spalin
Dodać do układu smarowania przed każdą zmianą oleju
Uruchomić silnik na 15-20 min. UWAGA! Przed użyciem preparatu sprawdź poziom oleju w silniku
Przeprowadzić wymianę oleju zgodnie z zaleceniami producenta silnika
300 ml. wystarcza na 5-6 l. oleju, przy większej objętości dodawać 60 ml/ 1 l. oleju.
Preparat jest mieszalny ze wszystkimi olejami mineralnymi i syntetycznymi.
Wewnętrzne mycie silnika jest regularnie stosowane w wielu autoryzowanych serwisach
większości marek. Płukanie układu olejowego jest również zalecane dyrektywą Unii Europejskiej.
JET3
13 szt.
Brak recenzji użytkowników.